Fotografie-Talent uit Staphorst

Posted on 17 februari 2009

1



Henk Jonkvorst is al jaren een bevlogen amateurfotograaf. Hij weet de alledaagse dingen zeer gedetailleerd vast te leggen.
Zijn foto’s van de lucht en wolken zijn werkelijk adembenemend. Maar dat niet alleen… de laatste tijd zet hij het ene project na het andere op….. En dat kan van alles zijn…. Van punaises ……tot groente varié. Het klinkt misschien vaag en ietwat mysterieus, maar zijn foto’s zijn zeker het bekijken waard. En dat is het enige wat je nu nog hoeft te doen. Gewoon zijn site aanklikken….

 

Colour my world.

 

Wie bij een eerst oogopslag denkt dat ik hier smarties op de foto heb gezet zou bij de eerst hap wel eens bedrogen uit kunnen komen. Deze stekelige snoepjes zijn niet anders dan gekleurde punaises die ik zaterdagmorgen samen met nog enkele andere kleurige artikelen bij de ‘Action’ heb gekocht. Ik ben nu eenmaal gek op kleur en aangezien het in de natuur in mijn ogen nog steeds een troosteloze bedoening is zoek ik de kleuren ergens anders.

Kijk verder op Henk’s site:

 
 
 
Posted in: Méli-Mélo